wtorek, 15 września 2015

Pierwszy raz - nominacja do LA :)

No hej :) pierwszy raz dostałam nominację i cieszę się bardzo z tego powodu. Dziękuję Ci Ana2003 :D
No więc nominuje poszczególne blogi:

http://non-canon-ships-are-better.blogspot.com/?m=1 - Johanna Malfoy

http://psychological-fanfiction.blogspot.com - Lilly Mielthown

Czas na pytania i odpowiedzi ;)

1. Jak masz na imię? A jak chciała byś mieć?

Karolina. Hmm...  kiedyś chciałam mieć na imię Jessika, teraz mi to przeszło i moje imię mi nie przeszkadza. :)

2. Wymień ulubione filmy. Co najmniej cztery.

Dary anioła miasto kości <3
Zostań jeśli kochasz
Trzy metry nad niebem
Szybcy i wściekli

3.  Opisz swój charakter.

Raczej jestem miła ale potrafię też pokazać pazurki. Cierpliwa lecz mam swoje granice. Lubię poznawać nowych ludzi. Długo chowam uraze. Uwielbiam czytać książki i tworzyć swoje opowiadania. Jestem też ufna i to jest moją wadą. Czasem rysuje jak najdzie mnie na to ochota.

4. Co lubisz robić?

Czytać, rysować i słuchać muzyki.

5. Ulubiony przedmiot szkolny.

Nie mam takiego ponieważ skończyłam szkołę :)

6. Znasz Bars and Melody? Lubisz ich? Jeśli nie znasz to posłuchaj TEGO. Podoba ci się?

Akurat tą piosenkę znam i lubię :)

7. Ulubiony paring (może być kilka)

Jace i Clary :)

8. Ulubione postaci (może być kilka)

Jace, Will, Sebastian (DA)
Mia ( zostań jeśli kochasz)

9. Co? Gdzie? Kiedy? Jak? (odpowiedz na to pytanie tak jak chcesz, bo możesz nie wiedzieć o co chodzi XD)

Naznaczenie. Na drodze. W mojej wyobraźni :) Spotkanie Trackera i naznaczenia mnie do Domu Nocy. :)

10. Ostatnie pytanie wymyśl sam :)
Czy lubisz blogować?

Moja odpowiedź brzmi tak. :) Uwielbiam to robić dla osób które czytają moje opowiadania :)

A teraz czas na moje pytania ;)

1. Dlaczego postanowiłaś pisać opowiadania?
2. Co kochasz?
3. Ulubione rzeczy.
4. Masz jakieś zwierzątko? Jakie i od kiedy je masz?
5. Ulubiony cytat.
6. Ulubiona książka. Możesz napisać kilka. :)
7. Jak spędzasz wolny czas?
8. Od kiedy blogujesz?
9. Ulubione blogi.
10. Kim chciałabyś być?

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Pierwszy raz dostałam ją od osoby która rzeczywiście czyta moje wypociny. :)

    OdpowiedzUsuń